Saturday, April 3, 2010

Buat Teman-teman Sekalian

Teman-teman
Selamat melawat Thailand dan saya doakan semuanya succes dan kembali semula ke tanah air pada malam ini Ahad 4 April 2010. Lawatan ke Bangkok pada kali ini saya tidak bersama memandangkan keadaan kesihatan yang tidak mengizinkan sejak Disember 2009 lalu.Periksa baru-baru ini pun saya terpakasa gaghkan diri dan berulang alik setiap hari dari Kuala Selangor ke UKM.Saya tidak suka memberitahu orang atau rakan-rakan berkenaan kondisi kesihatan saya,kerana bagi saya ini ujian tuhan yang mesti saya hadapi dan berikhtiar mencari penawar untuk menyembuhkannya.Kini keadaan saya agak baik setelah tamat pengajian tempohari.Pada rakan-rakan saya memohon banyak maaf sepanjang tempoh pengajian jika ada kelemahan pada diri saya.Pada pensyarah semua, terimakasih atas segala ilmu yang diberikan>Insyaallah pada teman dan pensyarah,pastinya pada satu masa nanti kita akan berjumpa lagi........Terima kasih atas segalanya daripada Mohd Rozali Bin Awang Soh SK Jalan Raja Musa 45000 Kuala Selangor,Selangor Darul Ehsan

1 comment:

Celebrater5 said...

Terima kasih bagi pihak semua rakan yang ke Bangkok. Semoga Rozali akan sihat secepat mungkin dan berjumpa di hari konvo nanti